Vacature Klantenservicemedewerker
Over deze functie
Wil jij de klanttevredenheid naar nieuwe hoogten tillen? Als Klantenservice Medewerker bij ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten en de verbindende schakel tussen hen en onze technische producten of diensten.
Je begint je werkdag, op kantoor of thuis, met inloggen in onze systemen. Eerst check je updates of wijzigingen en bekijk je binnenkomende mails. Daarna ga je aan de slag met uiteenlopende vragen. Dit kan variëren van levertijden, artikel- en voorraadinfo tot het soepel afhandelen van retouren, naleveringen en klachten.Via telefoon, MS Teams, mail of app geef jij klanten de informatie die ze nodig hebben. Elke vraag handel je correct, soepel en snel af. Alle contactmomenten leg je nauwkeurig vast in de systemen zo zijn jij en je collega’s altijd op de hoogte. Daarnaast denk je mee over het verbeteren van klantprocessen, alles voor een nóg betere klantervaring.Op kantoor zorg je ondertussen dat alles op rolletjes loopt. Je bestelt kantoorbenodigdheden, regelt catering bij klantevents, etc. Alles voor een gezellig, schoon en goed werkend kantoor.Jouw ontwikkeling staat centraal. Samen met je leidinggevende kijk je naar jouw doelen en ontwikkeling, zodat je elke dag het beste uit jezelf haalt en kunt groeien, zowel persoonlijk als in je werk.